Peuterinloopochtend

Door het coronavirus kan de peuterinloopochtend van woensdag 27 mei niet door gaan.

Basisschool De Poort organiseert een paar keer per jaar een peuterinloopochtend van 9.00 – 11.00 uur. Peuters  vanaf 2,5 – 3 jaar zijn dan van harte welkom om samen met hun ouders naar de peuterinloop op basisschool De Poort in Loenen te komen. Op deze inloopochtend mogen peuters meedoen met de kleuters en kunnen ouders kennismaken met de school.

De Poort is prachtig gelegen in Loenen. De school heeft een enthousiast en gedreven team dat er met plezier werkt en er alles aan doet om het talent van kinderen tot bloei te laten komen. De Poort biedt lesstof aan die is afgestemd op de behoeften van het kind. Met voldoende uitdaging die hen zal doen groeien. Op De Poort krijgen kinderen alle ruimte om zichzelf te zijn en worden ze uitgedaagd om hun talenten te ontwikkelen.

De Poort organiseert dit schooljaar een aantal keren een peuterinloop zodat ouders en hun peuter op een leuke en gemoedelijke manier kennis kunnen maken met de basisschool. Op de volgende data in schooljaar 2019-2020 zijn er peuterinloopochtenden gepland (van 09.-00—11.00 uur):

Deze ochtenden zijn niet alleen bedoeld voor broertjes en zusjes van de huidige leerlingen maar ook voor alle andere peuters uit Loenen en omgeving. Wanneer u op zoek bent naar een school voor uw zoon of dochter is dit een mooie gelegenheid om kennis te maken met de school en u bent dan ook van harte welkom op een van de bovenvermelde data.

Wilt u graag kennismaken en/of een rondleiding? Neem contact op met Chantal Hagen, locatiedirecteur KBS De Poort, tel.nr. 055- 5051489 / emailadres: c.hagen@veluwseonderwijsgroep.nl