Buitenschoolse opvang

Op KBS De Poort bieden we voor- en naschoolse opvang aan in samenwerking met kinderopvangorganisatie De Wigwam

Buiten schooltijd en in de vakanties kunnen leerlingen gebruikmaken van de voor- en naschoolse opvang van BSO De Bizons, onderdeel van kinderopvangorganisatie De Wigwam waar ook het kinderdagverblijf bij hoort. Kinderopvangorganisatie De Wigwam is gehuisvest tegenover basisschool De Poort. Ook biedt de organisatie opvang aan voor 0-4 jarigen. Kinderen worden opgevangen in een huiselijke sfeer waar ontspanning na een dag hard werken voorop staat. De organisatie vindt het belangrijk dat er dagelijks een frisse neus gehaald wordt. Er zijn skelters, een grote zandbak, een glijbaan en een duikelrek en er kunnen hutten worden gebouwd. Ook binnen is een groot aanbod van activiteiten en materialen. Het kinderdagverblijf heeft een goede doorgaande lijn met de kleutergroep van KBS De Poort.

KBS De Poort

Hoofdweg 53
7371 AE Loenen

telefoon:

poortdir@veluwseonderwijsgroep.nl

Deze school maakt deel uit van veluws onderwijsgroep